ateilor!

Am o întrebare foarte scurtă. Nu mă dau artist. Știți că sunt împotriva bisericii cu tot ce reprezintă ea. Nu sunt un ateu convins. Cred într-un fel de divinitate, o ființă (sau nu?) supremă. Pe lângă asta m-am născut creștin și am fost botezat otodox. Am să mor așa. Nu mă întrebați de ce că  nu știu să vă răspund. Consider că e datoria mea față de părinți.

.

Așa că m-am gâdit foarte mult la chestia asta și am o mică nelămurire.

Dacă nu a existat Christos, în ce an suntem?

This entry was posted in personal, retorice and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to ateilor!

  1. zmenta says:

    eu 50% cred in Dumnezeu, dar nu ma spovedesc. Nu m-am spovedit niciodata :)) serios !

  2. admin says:

    suna-l pe fratele nostru… poate te ajuta el🙂

  3. zmenta says:

    e la slujba, ai uitat ?

  4. admin says:

    pai fix de aia! ca poate te face la telefon. gsm confession! Acum 96% acoperire în teritoriu…🙂

  5. Florin Buda says:

    zi aici pe blog și dă-i link-ul😛

  6. Alecs says:

    Sunt…flatat! va pupicesc!

Leave a Reply

