M-am apucat de gatit! V-arat eu voua!

Pentru că toți blogherii  pe care îi citesc eu s-au apucat de gătit (Visurât, Dono și …Adi Hădean), nu am ce face și m-am hotărât să gătesc și eu ceva în seara asta.

Vă prezint o rețetă de familie, pe care o știu de mic copil… Se cumpără o pungă de popcorn.

Proaspătă. De vreo sută de grame…

.

.

.

.

.

.

.

.

Se cojește cu grijă

.

.

.

.

.

.

.

.

Se pune în cuptorul cu microunde setat la 3 minute la puterea de 750 W

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Se privește duios cum se umflă…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Când ceasul de pe cuptor este la 0 și cuptorul face bip-bip, se poate scoate din cuptor. Răsturnați punga de câteva ori ca să se distribuie uniform sarea. Rupeți ușor punga. Atenție că e fierbinte…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Se toarnă încet într-un vas.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Se servește cu un shot de Absinth. Aici avem două poze că nu am putut să mă hotărăsc pe care să o pun.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Precum ați putut observa eu cand vă prezint o rețetă vă arăt toate secretele și vă mai dau și sugestii cam ce băutură ar putea merge cu mâncarea prezentată… Nu ca alți meseriași…

Poftă bună. Vă mai așteptăm…

This entry was posted in Entertainment, personal and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to M-am apucat de gatit! V-arat eu voua!

  1. Lexa says:

    M-ai omorat! =))

  2. Buuuuun! Felicitari! Ti-a iesit perfect “reteta”… Tine-o tot asa! :))

  3. admin says:

    Va multumesc frumos fetelor. Orice compliment din partea voastra inseamna foarte mult pentru mine…🙂

  4. Florin Buda says:

    Asteptăm cu interes reteta pentru pâine unsă cu pateu ! :))

  5. zmenta says:

    uaaai absinth :))))

Leave a Reply

