Hugh nu are voie să fie gay!

Anunțul ultimului mare macho-cântăreț-dansator Ricky Martin cum că s-a transferat în echipa băieților veseli a fost primit cu foarte multă stupoare. Cum?! Și el? De ce și el? Cum de nu și-a găsit și el o fată drăguță care să îl înțeleagă și să-l susțină în momentele grele? O fată gospodină, serioasă și muncitoare. La casa ei… Să gătească, să aibă grijă de casă, de copii… Problema e că mister Ricky și -a găsit prea multe fete. Frumoase și nu prea devreme acasă. Atât de multe încât a ajuns se pare să caute un pic de diversitate în tabăra adversă. La băieți. Părerea mea personală e că omul s-a săturat. De femei. Nu apăr fenomenul, nu sunt gay, nu îmi plac bărbații, nu am înclinații. Dar pentru că suntem europeni și dacă zici că nu-ți place ești homofob vin cu completarea că nici nu mă stresează foarte tare. Atâta timp cât acțiunea se petrece în dormitor (sufragerie, baie, piscină) ferit de privirile noastre omul poate să călărească și un dog german. Asta oare e cruzime față de animale? Oai! Fiți atenți ce întrebare mi-a venit în cap: Dacă un bărbat se satură de femei și devine homosexual, apoi se satură de bărbați și devine? Ce devine? Zoofil? Ce ar mai putea urma? Sau odată ce ai devenit gay e pe viață? Nu te mai întorci și nici nu mai schimbi? Îs așa de tari bărbații (ăia gay) că după ce ți-ai tras-o cu unu nu te mai întorci niciodată la femei?  Foarte tare chestie. Deci bărbații generează sentimente mult mai puternice decât femeile. Atât de puternice încât înlocuiesc și codul acela genetic care îți zice: caută o femeie și vă înmulțiți. Cât mai repede. Aici vă rog să nu confundați cu mesajul biblic. Ăia trebuiau să se înmulțească ca să fie mai mulți credincioși decât necredincioși. Să fie majoritari. Ca să aibă biserica lor mai mulți bani. Dar despre asta am mai vorbit…

Poate că vă întrebați de unde vin ideile astea. Nici eu nu știu și sigur nu au legătură cu fumatul. Că știți că m-am lăsat… Ca să întăresc teorema (matematic e o aberatie, dar literar are un inteles) cum că artiști ăștia foarte celebri au devenit gay pentru că aveau prea multe femei, vă mai dau niște exemple: Elton John, Freddie Mercury, George Michael și nu mai puțin celebrul nostru Tarky. Toți au devenit scârbiți de atâtea femei și au semnat pentru echipa rivală.

Dacă enunțul de mai sus este corect și homosexualitatea personajelor mai sus citate nu este de natură genetică sau cauzată de o boală eu zic că am rezolvat un mare mister al omenirii. Pentru donații și interviuri aveți adresa mea de mail.

Dar pentru că vreau să vă zdruncin total sistemul de valori vă dau un caz care o să vă sidereze!

Hugh Hefner. Tăticul Playboy. Ăla de la vreo 25 de ani se arde cu cele mai tari femei (cele mai tari din cele mediatizate în revista mai sus nominalizată) de pe planetă. Dovada clară că se plictisește e că pe lângă faptul că le schimă destul de des mai are și fantezii din alea cu 2 femei care să fie și gemene. Nu-i grețos?

Ok. Am stat și m-am gândit. Păi dacă era pe planeta asta un bărbat care să poată să zică că s-a îngrețoșat de atâtea femei, apoi ăla musai e Hugh. Musai. Dar el nu poate să devină homosexual. Nu are voie. Că atunci ce-ar zice cititorii revistei de vise? Că nu se merită? Sau că e periculos… Nu mai cumpăra revista asta nene, că poți să ajungi homosexual… Ar fi un exemplu negativ…

Așa că în fișa postului lui Hugh Hefner apare  că e obligat să fie hetero. Nuci măcar bi. Nimic. Doar femei. Oral, vaginal și anal. Dar fără bărbați!

Săracu om. Ce greu tre să-i fie…

This entry was posted in Entertainment, personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

