Gaming cat se poate de real!

Deci. Mă duc la un supermarket. Trec pe lângă o plasmă din aceea imensă și mă izbește o imagine cu un porșan mega aranjat care trecea în viteză pe străzile unui oraș…. După el la 10 centimetri un Bugatti. Hmmm. Interesant. Mă dau doi pași în spate să prind toată imaginea. Mă lipesc de un stâlp și mă fac comod. Adică mă scarpin… Deci n-ați văzut așa urmărire în viața voastră… când porșeanul când bugatti la conducere. Frâne, derapaje, fum, mirosea a cauciuc ars prin jur… La un moment dat mașinile trec printr-un gang unde era puțin mai întuneric și se vedeau discurile de frână înroșite la maxim… Bestial. Acuma pentru mine problema cea mai mare era cum aflu cum se numește filmul? Să pot să îl văd (și revăd) din confortul fotoliului meu de acasă… Și în momentul în care  eram atent la orice detaliu care m-ar putea ajuta, porșanu’ trece în față la o curbă mai strânsă și camera care filma toată aventura coboară până în spatele mașinii și filmează reflexia Bugattiului în cromul tobei de eșapament… M-am pișat pe mine! Deci așa ceva nu se poate! Bestial! În  momentul ăla am cedat psihic și m-am dus să văd ce film era ăla! Ce film credeți că era? No atenție mare! Nu era film! Era un joc! Un joc pe o consolă!

Știam eu că producătorii de jocuri tot băteau moneda cu realismul dar pentru că nu mă prea joc am pierdut legătura cu fenomenul! Da chiar așa? Să nu îți dai seama că e computer work acolo? Foarte fain.

Acuma că s-a atins un asemenea nivel de realism la jocurile astea din punctul meu de vedere trebuie să trecem la nivelul următor. Realismul realismului! Vă explic!

Să fi tu însuți în joc. Tu cel adevărat. Ia hai să ne gândim cum ar fi un Counterstrike cu o echipă de burtoși, trecuți de prima tinerețe și cu un început de chelie, fugind ca niște oi speriate prin oraș. Acuma … fug cei care au condiție fizică. Restul mai iau câte o pauză și stau îndoiți de la mijloc , sprijiniți în pușcă cu ambele mâini…  Haideți la atac! Unde căcagt la atac că n-avem aer nici să clipim aicia!

La fotbal ce probleme ar fi! Tu care nu ai fugit 10 minute tot anul trecut, sigur nu o să poți juca împotriva lui Ronaldinho sau Beckham!  90 de minute! Pac. Ai fugit în atac, pierzi aerul din motor, pierzi mingea, te pui în fund pe iarbă și apoi 10 minute încerci să îți obligi creierul să respire normal…

La jocurile alea online, unde ești acuma ești ceva prințesa lui Noe, nu o să mai fii prințesă. O să fi un gras, chel, și bărbos! Nu o să mai stai la taclale cu alte zâne prin câmpiile cu flori. Ci o să stai la o bere cu restul umflaților ca și în viața reală!

.

.

V-am țucat!

This entry was posted in Entertainment, personal and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

