Vrabioiul.

Să nu avem discuții încep prin a vă spune că știu că nu există masculinul de la vrabie. Nu știu de ce nu există, nu e problema mea și  departe de mine gândul de a remedia problema asta.

Ce vreau eu să vă povestesc s-a petrecut acum câteva zile în balconul apartamentului în care locuiesc. Nu locuiesc în balcon.  Locuiesc într-un apartament care are un balcon. Stăteam și navigam pe net. (mai citiți o dată propoziția asta. sună aiurea sau nu?). Și aud din balcon un zgomot puternic. Mă duc să văd ce s-a întâmplat. Ce credeți? O vrăbiuță intrase în balconul meu. Care este închis cu sticlă. Tot, cu excepția unei mici găuri de care știa doar păsărica despre care povestim. Vorbim aici de o femelă, pentru că era mai urâțică. Dacă cumva nu ați observat în lumea necuvântătoarelor masculii sunt mai frumoși decât femelele. Doar la noi la oameni e invers… Adică cel puțin în cauzul meu e evident…

Deci păsărica intrase în balcon și se chinuia să iasă afară. Adică se repezea cu toată viteza și dădea în geam. Când m-am apropiat de geam s-a speriat și a început să se agite și mai tare. Mi-am zis că ar fi bine să o las un pic să obosească și apoi să o prind și să o scot afară. Dar cum stăteam eu aștepând ca sărmana păsărică să se liniștească ce văd prin geam. Un păsăroi. Adică masculul speciei. Care se agita și mai tare. Prima impresia a fost că era foarte îngrijorat de problema domniței aflate la ananghie. Și ce credeți că am făcut? Am deschis puțin geamul la balcon cât să îl las să intre. Lucru care s-a îtâmplat în câteva secunde. Și pot să vă spun că nu era îngrijorat foarte tare de starea păsăricii pentru că de cum s-a văzut intrat s-a apucat să o iubească în viteză pe biata păsărică…  Ea nu l-a refuzat, mai ales că era puțin confuză după ce pușcase vreo 5 capuri în geam din viteză… Acuma să tragem concluziile acestei întâmplări.

1. Păsăroiul nu a ezitat nici o clipă când a intrat pe balconul meu. Sexul a fost mai presus de viață în acest caz. Putea foarte bine să moară acolo. Putea fi o capcană. Nici o ezitare. PĂSĂRICĂ! Gata. am intrat! Poți să mori! – OK! Și?

2. Deși era clar că păsărica era la ananghie lui îi stătea capul la prostii! Iubi, o să mor, mă doare capu…  păsăroiul: Hai să ne-o punem! Nici măcar o urmă de sentiment…

3. Erau jdemii de păsărici afară. El pe asta o vroia. Pentru că era închisă! Deci și animalele au fantezii din astea cu închisori și alte alea…

Și noi bărbații suntem exact la fel… Numai păsărici vedem în fața ochilor…

.

.

V-am țucat!

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

