Nu-i cinstit! Și nici măcar n-aveți dreptul!

De ce? De ce singura trupă pe care o suspectam că face muzică doar pentru plăcerea de a ne face pe noi fericiți, ajunge să își împartă notele prin tribunale? De ce v-am crezut când ne povesteați despe banii și șapca de pe calorifer, despre căminul unde stăteați în pișat, despre cum fugeați la mare cu o pereche de blugi, Am închis ochii și ne-am imaginat-o pe Ana… Ce nume simplu… Am făcut armata cu voi și ne-am certat cu poliția odată cu voi…  Am urlat de ne-au crăpat bojocii că avem doar 18 ani…  Am fost la radio…  M-am trezit alături de o femeie frumoasă de ziua mea, am fugit de oraș și ne-am ascuns în vamă…

Pentru ce? Să aveți voi de ce să vă certați prin tribunale?

N-ați înțeles nimic! Vama veche suntem noi! Voi aveți un nume! 8 litere. Toate celelalte lucruri care înseamnă Vama veche suntem noi. Cei care am stat ore întregi în noroi, în ploaie sau frig să vă auzim cântând. Ne-am înghesuit prin hrube afumate și ne-am plătit biletele din banii de mâncare pe o săptămână. Noi care am mers cu cortul 2 zile ca să ajungem la un concert, noi care vă știm fiecare vers și care ne chinuim de fiecare dată să vă imităm. Noi suntem cea mai importantă parte din Vama Veche.

De un singur lucru îmi pare rău. V-am cumpărat casetele deși noi vă ascultam albumele descărcate de pe internet. Am considerat că e normal să trăiți de pe urma muncii voastre. Dar am greșit. Dacă ați fi fost rupți în cur și n-aveați bani, sunt sigur că muzica voastră ar fi fost la fel. Și n-am fi avut discuția asta acum.

Ideea e că pe mine nu mă interesează cine pe cine trebuie să plătească. Faceți compromisuri că nu aveți cururi de aur. O dată pe an cântați Vama Veche!

.

Am aflat despre asta de la Cabral.

This entry was posted in personal, retorice and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Nu-i cinstit! Și nici măcar n-aveți dreptul!

Leave a Reply

