Cele mai urmărite Jocuri Olimpice de iarnă!

În fiecare bar din oraș pe mii de plasme se poate vedea un singur lucru. Jocurile Olimpice  de iarnă de la Vancouver.  Nu îmi amintesc să fii văzut o asemenea emulație vis a vis de un fenomen sportiv. Bineînțeles în afară de fotbal. Cu ăla e altă poveste. Revenind la Jocurile Olimpice, vreau să vă reamintesc că vorbim de o sporturi de iarnă, unde nu erau foarte mulți fani până acum. Ce s-a schimbat? Numărul de căzături. Da, ați citit bine! Numărul căzăturilor. Nu a mai fost nici o ediție unde să fi fost atâtea membre rupte, sărituri în cap, salturi mortale neintenționate și ieșiri în decor. Cred că s-a atins maximul în materie de performanță și de viteză pe pârtiile acoperite de zăpadă. La fiecare 5 minute unul sau mai mulți “atleți” în cazul bobului, decolau grațios spre deliciul masei de amatori de senzațional strânse în fața televizoarelor. Am auzit chiar urale care salutau o trântă zdravănă a vreunui sportiv, aplauze și fluierături golănești. Lumea iese în oraș ca să se uite la trânte. Ca la wrestling, doar că aici nu mai ai parte de teatru. Astea îs pe bune! The real shit. Organizatorii au greșit masiv, împingând la maxim limitele sportive. Doar de dragul ratingului sau doar din întâmplare. Cred că prima variantă e mai plauzibilă… Din păcate.

Ce poate să facă un sportiv în cazul acesta? Absolut nimic. Are de ales între a pleca acasă liniștit sau să își riște viața pentru un moment de glorie efemer. Cel puțin schiorii de la slalom eu unul zic că au fost ori beți. ori drogați. Că altă explicație ca să se prezinte la start  nu văd. Oricum au plecat de acasă exact cum plecau răzeșii la război pe vremuri. Adică, pupă-mă mai apăsat că nu știu dacă mă întorc viu de la Jocurile Olimpice… Am lăsat mașina pe numele mamei, calculatoru să-l dai lu’ ăla micu, Schiurile dacă nu se rup să le vinzi și verigheta să o dai la topit ca să plătești slujba la biserică!. V-am pupat, Doamne ajută.. Și din ușă s-a mai întors: Tată te rog să nu mai înjuri de Hristos până după Jocurile Olimpice și dumneata mamă să aprinzi candela de la icoană! M-am dus.

La concurs, nu altundeva, doamne ferește. Ptiu, ptiu! Ducă-se pe pustii!

Și ăia de la bob la fel. Numai că ăia erau mai mulți și se încurajau unu pe altu. După căzături. De-a cur’a’n cap cum zic babele la noi în sat.

Și te-ai căcat pe tine? NUUU … Mi-am rupt piciorul și mi-a intrat coasta în plămân. În rest îs bine. Oricum am avut noroc după ce am zburat 26 de metri , ne-am întors în aer de 6 ori, am făcut o țuchahara cu șurub și am aterizat cu 126 de kilometri la oră în echer prin înfingere în gheață de 1 metru. Ce căcat de calcule au făcut ăia care au proiectat traseul de la bob? Că nu prea le-au ieșit cum trebuie!

Deci. Mai mult circ decât sport. Morți, accidentați. Ce dracu. Sportul era o chestie care trebuia să te relaxeze. Mie îmi era greață să mă uit la televizor. La cât de horor dădeau ăia de toate gardurile eu zic că Jocurile astea trebuiau transmise după ora 11 noaptea. Că sunt prea violente. Și le văd și copii care trebuiau protejați…

Prevăd niște schimbări majore în anii următori, mai ales la cursele unde viteza a devenit principalul atuu. Ceva cam ca la Formula 1. Eu aș avea niște idei… Da nu le zic că vă schimbați părerea despre mine. Definitiv.

M-am dus… La Duș. nu altundeva, doamne ferește. Ptiu, ptiu! Ducă-se pe pustii!

This entry was posted in personal, retorice and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Cele mai urmărite Jocuri Olimpice de iarnă!

  1. zmenta says:

    ai de pana mea ! fix când scriam şi eu un articol cu prima mea înjurătură la săniuş, când din cauza unui idiot m-am fărmat.

    “Și te-ai căcat pe tine? NUUU … Mi-am rupt piciorul și mi-a intrat coasta în plămân. În rest îs bine. Oricum am avut noroc după ce am zburat 26 de metrii , ne-am întors în aer de 6 ori, am făcut o țuchahara cu șurub și am aterizat cu 126 de kilometri la oră în echer prin înfingere în gheață de 1 metru. Ce căcat de calcule au făcut ăia care au proiectat traseul de la bob? Că nu prea le-au ieșit cum trebuie!” HAHAHA !

Leave a Reply

