Crestere de salarii în decembrie?!

Institutul național de statistică a lansat bomba mileniului. În România a crescut cu aproape 8% salariul mediu pe economie. Cum care institut de statistica? Ala care nu are internet. Și unde lucrează 20 de femei în fiecare oraș, ca să copieze în caculatoare datele pe care eu le-am tipărit pe o foaie de hârtie. Din calculatorul meu. Că nu se pot transmite decât în scris. Nu pe mail! Că nu are internet statistica din Baia Mare!

Vă rog să nu mi-o luați în nume de rău . Dar eu nu am încredere în prostiile debitate de Institutul ăsta din secolul trecut.

1. Salariile au crescut comparativ cu salariile din luna noiembrie. Deci nu e vorba de salarii ci e vorba de premii. Comparatia trebuia făcută cu luna decembrie 2008. Vă asigur că sunt mai mici.

2. Crește șomajul vertiginos. Ăsta e un alt motiv, pentru că dispar fin formula de calcul exact persoanele cu salariile foarte mici. Ei sunt primii sacrificați. Și cum e vorba de SALARIUL MEDIU PE ECONOMIE…

3. Salariile au scăzut masiv. De fapt nu e vorba de salarii ci de veniturile angajaților. În primul rând au cam dispărut bonurile de masă. Și la noi  la țară, dacă au dispărut e vorba musai de un minus.

Acuma dacă voi știți vreun motiv care ne-ar putea crește veniturile în perioada asta, vă rog din suflet să mă luminați și pe mine!

This entry was posted in infonews and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Crestere de salarii în decembrie?!

  1. Pingback: FC Baia Mare – Asten Tautii Magheraus 5:0 | robbie's blog

Leave a Reply

