Strămoșii mei … vegetarieni!

Nu se poate să nu aveți un prieten care să fie vegetarian. Sau să pretindă că este. Eu cunosc o persoană, mi-e prieten foarte bun dar evit să mă întâlnesc cu el pentru că de fiecare dată are pregătite niște cuvinte foarte ciudate la adresa animalelor moarte pe care le punem în farfurie. Nu sunt genul de om obsedat de grătare sau mici (deși după cum arăt nu s-ar spune, trebuie să mă credeți pe cuvânt). Mânânc absolut orice, dar îmi place să mânânc și carne. Nu prea contează de care. Am ajuns să nu mai cred nici măcar în sfaturile doctorilor. Pentru că pe doctori nu poți să îi crezi nici dacă spun ” Hristos a înviat”. Sfaturile lor sunt 70% influențate de companiile de medicamente care le umplu portofelele. Altă discuție. Revenim altă dată…

Deci. Dacă strămoșii mei ar fi fost vegetarieni, pozele rupestre ar fi fost cu greble în loc de sulițe! Bunicii mei au trăit 97 de ani. Mâncând carne. Cu moderație, bineînțeles.  Sunt mai înclinat acum spre partea cu postul impus de religie. Nu sunt foarte religios. Dar acum mi se pare o idee bună. Iar pentru cei vegetarieni… vă doresc tot binele din lume…! Și până nu găsiți în ceva peșteră vreo imagine ca și cea din dreapta cu strămoșii voștri vegetarieni vă rog să vă păstrați părerile pentru voi.  Și ca să fiu ticălos, dacă vă uitați atent la a doua și a treia siluetă dacă numărați  de sus,veți vedea că unul dintre ei se sprijină în greblă iar altul stă cu ustensila pe spinare . În timp ce restu prestează… Cam ca și în zilele noastre…

This entry was posted in Entertainment, personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Strămoșii mei … vegetarieni!

  1. Ricardo says:

    buna concluzia ta :))

  2. zmenta says:

    ce frumos tine ala grebla pe umeri… parca nu prea am evoluat.

Leave a Reply

