Open coffee 2.

Mă bucură foarte mult faptul că inițiativele de genul acesta prind și în Baia Mare. Ne-am reîntâlnit cu mulți din cei care au fost și la  prima ediție.

Gazdele (Silkweb) Cosmin și  Mircea au prezentat câteva dintre proiecte. S-au mai expus Cozopleanul și Florin Buda de la Holisun.

Ce era de reținut.

Seo, web design  și portalul baia-mare.info de la Silkweb. Sistemul de plăți online Click&Pay de la Holisun sau/și e-stores. Hosting, domenii  și certificatele SSL (na, că le-am reținut până la urmă!) de la Globe Hosting.

Ce  a fost bine.

Faptul că au venit foarte multe persoane noi. Chiar au fost și doi programatori de la Eaton. Au mai apărut web designeri și blogeri noi. Nu le-am reținut numele dar dacă cumva citesc acest post voi fi bucuros să îl editez. Sper că toată lumea s-a simțit bine și că vor reveni.

Ce a fost mișto.

Că ne-am reîntâlnit. Zmenta, Robbie,  Janos,  Zerocinci, Ricardo,  Alecs, Radu

Au mai participat Anamaria Somay și încă câteva grații feminine la care nu le-am reținut numele. Dar promit să mă implic data viitoare.

Locația (Restaurantul Galla care din  câte miros eu se va numi pe viitor Grand Gala) a fost super ok. Ora a fost potrivită. Și sper să fim mai mulți data viitoare.

Am băut și două sucuri pe cheltuiala celor de la Silkweb, Aka Cosmin. Bună treabă.

Dar mâine mai umblăm puțin la blogroll să mai adăugăm niște moroșeni. Că azi am musafiri și ne pregătim de un film. Pe care l-am primit de la mătușa noastră din state. Sanchi!

Ce mă bucur e că a ieșit mult mai bine treaba și l-am ofticat pe chinezu așa de tare că de ciudă nici măcar nu a scris un cuvânt.  :) Invidie nene!

Grăim mai multe mâine. Ola!

This entry was posted in infonews, personal and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Open coffee 2.

  1. Pingback: Tweets that mention Open coffee 2. « Gaben.ro -- Topsy.com

  2. chinezu says:

    vaca cu cabina ce esti😀
    asa ca sa simti ce invidios is😀

  3. gaben.ro says:

    @chinezu ma da repede te-ai sesizat,… ca am zis ca maine sterg ce am scris rau si te laud un pic. na! nu mi-a iesit!

  4. Pingback: Am pus-o de un proiect online | robbie's blog

  5. Ricardo says:

    Ricardo ma cheama :))

  6. Pingback: blogul silkweb » Blog Archive » Concluzii Open Coffee edtia 2-a

  7. dcosmin says:

    misto editia 2-a open coffee

    frumos blog😉, anu asta mi-l schimb si eu

Leave a Reply

