O chestie care trebuia să o rezolv de mult. Blogroll-ul!

Foarte pe scurt. Nu știu de ce, dar până acum preferam să pun linkurile din blog roll pe pagina de link exchange. Mi se părea mai ordonat și preferam să scriu câte o mică explicație la fiecare. Am șters pagina de link. Am pus toate linkurile în blogroll. Pentru că am observat că link-urile mele nu îi ajutau pe Zelist de exemplu. Sau în alte clasamente… Așa că i-am pus pe prima pagină.

Am mai adăugat câțiva prieteni. Pe care i-am cunoscut de curând. Și care zic eu că merită. Am șters niște bloguri. Pe care le am în reader. Îi citesc în continuare. Doar că nu îi mai am pe prima pagină. Nu am găsit nici un motiv pentru asta.

Atât.

This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

