Oflinerii de maramureș…

Cu gândul la următorul articol pe care trebuie (nu e musai dar îmi face plăcere…) să îl scriu, vreau doar să vă spun despre Open Coffee, celor care nu ați aflat deja din cele 30 de articole și 40 de twetturi și retwitturi. Bașca articolele din EMaramureș și City News. Ce am reținut eu:

una e că fenomenul de online e destul de prezent pe plaiurile noastre. Ceea ce zic eu că e de bine. De foarte bine chiar.

două e că m-am întâlnit cu câțiva oameni pe care îi citesc de mult timp, și era cazul să ne întâlnim! Adică Robbie, Zmenta, Zerocinci,

trei Chinezu e un mare meseriaș (asta știați cu toții de mai demult, dar dacă nu zicem ceva de bine se supără și nu ne mai cheamă) E greu și pentru noi, blogherii ăștia mici, că tre să mai periem pe unu, altu…

patru Cozopleanul e un mare nebun frumos și dacă vreți un sfat prietenesc, este fix omul potrivit pentru jobul pe care îl are. Adică eu am puțini prieteni care vorbesc cu atâta pasiune despre certificate DSL.

cinci DJ Moshu e si el un mega meseriaș. Nu numai ca artist și așa ca partener de caterincă la o cafea.

șase. Tăți sunteți faini. Iaca poze de la oameni care or venit pregătiți.Vorbim aici despre rusiczki.  Nu cu mâna-n …. cum ne-am prezentat noi. Adică eu și proaspăt blogherul adus de băiatu’ pe căile blogării, In2itive – aka Adrian Popa.

v-am țucat (aici nu este nici o urmă de mesaj sexual… apropos a fost și o fată. pe care acum o urmăresc pe twitter. din nou nici un fel de mesaj sexual… o urmăresc pe online e foarte diferit de o urmăresc pe off line. să nu înțelegeți că am să o urmăresc…. gata! că mai am și altceva de făcut!)!

This entry was posted in infonews, personal and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Oflinerii de maramureș…

  1. Janos says:

    Rusiczki? Cine-i ala? Io-l stiu pe unu’ Janos din vedere.😉
    Mersi de link.

    PS. Certificate SSL.

  2. gaben.ro says:

    prietene. am retinut 2 litere din 3. este foarte bine.
    …din punctul meu de vedere…

  3. Pingback: Open Coffee v0.1 in Baia Mare « Ciprian COZOPLEAN – Vorbe de duh… din pasiunea de a scrie!

  4. Pingback: Tovarasu’ Viorel, permiteti sa raportez despre Open Coffee « Chinezu

  5. KooKooL says:

    La mai multe !😀

Leave a Reply

