Care zicea că economia e pe un trend pozitiv?

Dacă doriți să vedeți cine a mai dat faliment, cine a intrat în imposibilitate de plată și  cine s-a apucat de dat țepe, vă sfătuiesc să mergeți la www. antițepari.ro. Veți fi uimiți că firme ca și Rai de Murfatlar, Jolidon, Biborțeni, Dan-fuking Bursuc, Printcenter, Iulius Group sunt la un pas sau au intrat deja în procedură de faliment. Sunt destul de multe articole interesante acolo, dar ce e mai interesant este  o listă lunară cu nou veniții în echipa țeparilor. 150 – 300 de firme în fiecare lună. Și mai interesant, cel puțin din punctul meu de vedere e faptul că eu am dat declarații la poliție și am pierdut zile bune pe holurile instituției pentru o singură filă CEC de 700 de lei. Nu am putut să o plătesc pentru că aveam conturile blocate de stat. Că nu plătisem TVA-ul la facturile pe care nu am încasat nici un leu. Adică vreo 3 miliarde. Și am plătit suma aceea de 700 de lei după 2 zile, imediat ce mi-am deblocat contul. Dar deși era foarte vizibil că nu am avut intenția de fraudare și am achitat datoria am fost anchetat și riscam un dosar penal. Dar după cum știți în România contează pe cine știi nu ce faci! Pentru că am văzut acolo firme care aveau chiar și 200 de file CEC refuzate. Oare cum or fi putut demonstra buna credință…

O seară plăcută.

This entry was posted in Business, infonews, retorice and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

