Ce face măta? – Stă pe mess toată ziua!

Ghiță e băiețașul de cartier tipic. Adică dacă ar exista un dicționar care să prezinte definiția personajului și să aibă poze, Ghiță ar fi în poză. Sigur! Ghete șmechere, blugi cu lanț în spate și musai tricourile cu Gucci sau Dolce și restu. Ce mai au în comun băieții de cartier? Hai măi fraților că e foarte simplu. Hi5 și Mess! Ar mai fi nişte chestii …dar sunt insignifiante… Am zis HI5 și Mess… Și am zis pentru că așa e! Nu pot să vă spun cu cine și ce povestestea dar știu că era Lord of the Rings pe Mess. Ce discuții, ce exprimare, ce texte, literatură curată. Avea și haremul lui de pițipoance virtuale care îl pupau în dos încontinuu cât era prezent pe mess. Și era prezent nene… Prezent nu glumă… Începea de dimineață, adică de la ora 12 cu un MASS. Că e în zonă. Și apoi dedicații, linkuri, manele, you tube, toată distracția, până pe la 2-3 noaptea. Eu l-am avut fix 1 zi în adress. Pentru că și-a comandat la noi un tricou personalizat și mi-a trimis o poză pe mail. Și am intrat în lumea lui… M-am extras cu greu și l-am șters că mă durea capul de atâta prostie.  El era șefu pe felia lui de Mess. Asta până ieri. Când l-am zărit fumând pe țeava de gaz. Stătea șmecherește și fuma șmecherește, smuncind cu mișcări repezi țigara dintre buzele țuguiate la maxim. Mă fac că nu-l văd. El mă vede.

-Ce faci, ba!

-Dau să merg acasă. Tu?

-Stau și-o frec! (expresie de șmecher. evident că nu freca nimic…)

-Păi cum de ești la ora asta afară?

-Da ce are? Mai iau și eu o gură de aer… (sanchi! clar se întâmplase ceva…)

-Hai mă! Ți s-a stricat computeru’. (dau și eu de o glumiță mică…)

-Cum să se strice! Că e compac! Am dat o avere pe el! E din ăla cu capac de aluminiu și cu leduri albastre la mouse!

-AAA. (Mă prind eu instantaneu, deși habar n-am despre ce vorbim. Dau din cap să vadă omu că mă pricep)

-Nu, bă. Mama s-a angajat la ceva firmă și stă toată ziua pe Mess.

Rămân consternat!

-Ce face???!!!

-Stă pe mess. Și scrie la tot felul de cretini ceva despre niște plante. Că șefii ei au un magazin de plante din alea, mă, naturiste.

(or fi și ceva plante artificiale…).

-Și scrie la clienții care cumpără de la ei . Că au magazin din ăla, online! Și cine nu înțelege o întreabă pe mama. Înțelegi?

-Înțeleg, prietene! Cam nașpa…

Mă îndepărtez cu imaginea mamei lui Ghiță în minte. Cum scrie ea pe mess. Extraordinar…

Mă strigă:

-Bă, calcu tău mere? Să îmi verific și eu mailul…

Mi s-a ridicat părul pe spate numai auzind ideea măreață.

-Mere mă, da eu am de lucru! N-am timp! Și am țâșnit de lângă el, direct spre casă!

Nu destul de repede ca să nu-l aud:

-Las’ că vine Ovi din Franța și-mi iau eu alt laptop. Ș-apoi vă rugați voi de mine să vă fac rost de muzică!

This entry was posted in Entertainment, personal and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ce face măta? – Stă pe mess toată ziua!

  1. Lumy says:

    Bah..sincer asa as vrea sa ne adunam mai multi si sa facem dom’le, odata , tzara aia cum vrem noi sa fie…cat as vrea..

  2. robbie says:

    Nu mai pot de ras:)) Parca mi-o imaginez si eu pe mamuca lui Ghita. Din fericire, eu nu am parte de un asemenea “noroc”. Insa, in locul mamei mele, am doi frati ce vor toata ziua Meetin. Ma termina cu jocul ala:))

  3. meow says:

    Pana la urma aparitia messengerului si a hi5ului e cel mai bun lucru care se putea intampla in Romania. Astfel si-au gasit o ocupatie toti cei care inainte o “ardeau” aiurea afara din simplul motiv ca se plictiseau in casa. Acum nu mai vezi tineri care sa se adune in fata blocului sa sparga seminte si sa asculte melodii de la un casetofon ragusit, e liniste si curatenie, nu mai vezi toti golanii care-si dovedeau barbatia in fata grupului de prieteni legandu-se de orice copil sau batran sau de oricine li se pare inferior din punctul lor de vedere. nu mai vezi graffitiuri pe toti peretii scarii sau ai liftului, facute doar pentru a demonstra vreunui vecin ce milita pentru disciplina in bloc ca pe “rebeli” ii doare fix in cot de regulile lui.Acum toti s-au refugiat in fata calculatoarol unde si-au creat propria lume virtuala in care se simt bine. Nu e mai frumos asa?😀

    • gaben.ro says:

      poti sa fii sigur ca e doar ”boala” unei generatii. Asa cum pentru noi au fost cornetele de hartie, prastiile, arcurile, timbrele, etichetele de la guma si actibildele cu fotbalisti…

Leave a Reply

