A ieșit Geoană. Nu s-a câștigat la loto! Ce o fi făcând Băsescu în continuare?

Am jucat la loto. Nu am câștigat. A câștigat Geoană. Alegerile! Cred! Băsescu deși toate sondajele îl dau pierzător, el zice că a învins. Acuma ori e extrem de optimist, ori s-au pregătit să fure ori e prost! Ar mai fi varianta că nu accepta realitatea. Nu realitatea tv. Realitatea crudă. Ce ar putea să facă Băsescu după alegerile proaspăt pierdute? Opoziție nene!!!

Acuma hai să revenim la lucruri serioase. N-am câștigat la loto. Și am pus pariu că nu se câștigă nici săptămâna asta. Pe ce ? Pe o bere! Cu cine? Nu mai știu…

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to A ieșit Geoană. Nu s-a câștigat la loto! Ce o fi făcând Băsescu în continuare?

  1. curiosity has killed the cat says:

    Si totusi eu am o nelamurire, de ce nu a iesit nici macar o data in istoria mondiala a loteriilor combinatia 1,2,3,4,5,6 (sau, ma rog, in functie de sistem toate numerele de la 1 la x), ca doar si daca dai cu banul teoretic e posibil sa cada de 100 de ori aceeasi fata, dar practic e imposibil, tot iese o data si cealalta varianta…Si daca ma gandesc bine loterii exista in cel putin 50 de state, si in cel putin fiecare au minim 2-3 extrageri saptamanale si multe dintre aceste loterii au o vechime mai mare de 100 de ani, deci ar cam fi trebuit sa apara o data si acea posibilitate … Ceva imi pare putred la mijloc …

  2. Ce ti-e si cu neseriosii astia care uita de pariurile pierdute ! 🙂

    Lasa-mi o adresa si o preferinta de licoare !
    Sau daca nu ti-e sete acum, spune-mi cand ai sa mai descinzi prin Bucuresti ! 🙂

  3. gaben.ro says:

    apoi prietene, musai cand trec bem o bere. cel putin una…

Leave a Reply

