Dacă ați avut probleme cu TBI Leasing, pot să vă ajut!

nu vă promit minuni. Nu vă promit că veți primi mașinile cadou. Ce vă promit e că îi vom obliga să respecte contractele, să ne dea banii luați în plus înapoi, să ne dea tva-ul de la asigurări înapoi, să ne scadă ratele la valorile pe care le-am negociat, adică mai simplu să ne respecte, !

Scrieți-mi și am să încerc să vă ajut!

This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Dacă ați avut probleme cu TBI Leasing, pot să vă ajut!

  1. mihaisuzuki says:

    Sunteti cumva avocat?

  2. gaben.ro says:

    Salut. Nu sunt avocat, dar am probleme mari cu teparii astia. Si incerc sa mai caut persoane care au probleme ca sa demonstram ca sunt tepari.

  3. laura says:

    cineva a depus recent dosar la tbi leasing ptr o masina si din cate comentarii am citi pe net, nu prea am gasit cuvinte de lauda despre ei. banuiesc ca toata cheia este contractul, trebuie sa fii foarte atent cand il citesti.
    care firma de leasing este cea mai serioasa, care sa respecte ceea ce scrie in contract?

  4. mihaisuzuki says:

    Legat de Porsche Leasing…sa nu ii mai laudam ca eu am asteptat 6 ore intr-un birou pentru un RCA amarat si nu puteam sa imi ridic masina ca nu trimiteau ei rca-ul.

    Unicredit sunt de 100000000 de ori mai seriosi

Leave a Reply

