Noi abonamente de la Orange! Curcă, dihor și vierme de gălbează! Și papagal!

Nu mă mai pot abține! Am răbdat delfinul, fluturele și pantera. Pentru că am zis că oamenii vor să fie mai cu moț. Să nu zică lumea că are abonament de 100 de minute, să zică că are abonament fluture 10. Mi-a plăcut în mod special când a fost invitat CEO -ul de la Orange, care a dat-o în bălării că numele astea cretine sunt de fapt un răspuns firesc la concurența de pe piața de comunicații. E, rahat. că pe om îl ajută foarte mult dacă e abonament de voce sau e abonament panteră! Vă dau eu o mică sugestie. Ați băgat numele astea cu scopul maxim de a bulversa viitorul pinguin care își face abonament la voi. Să îi fie cât mai greu să compare tarifele din 80 de tipuri de abonamente cu alte tarife de la operatorii concurenți.

Și foarte sincer să fiu nu m-am sesizat decât când l-ați născut pe ultimul. Pinguin. Ce abonament ai frate? Pinguin! Păi nu sună rău? Nu o să vă fie rușine să spui ce fel de abonament ai? Poate că există o altă perspectivă, dar aici în Maramureș dacă cineva te face pinguin e de rău. E ca un fel de înjurătură! Băi … pinguinule!!!  Nu e așa?

Și m-am gândit să vă ofer un feedback, ca să pun și eu umărul la viitorul acestei companii. Și vă propun următoarele tipuri de abomnamente:

1. Vierme de gălbează. pentru începători. nu ai nici un minut dar ai posibilitatea să te ”lipești” de un număr de telefon și să faci apeluri de pe numărul lui.

2. Dihor. Ai 100 de minute în rețea și pentru mai multe minute trebuie să trimiți mesaje MMS cu găini la alte numere de telefon

3. Curcă. ai 200 de minute dar le poți folosi doar în zilele în care plouă și trebuie să stai neapărat în ploaie.

4. Papagal. Vorbești nelimitat cu oricine din rețea, dar numai din  punctele de salvamont din Munții Bucegi. Iarna. După ora 23.

This entry was posted in retorice and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Noi abonamente de la Orange! Curcă, dihor și vierme de gălbează! Și papagal!

  1. Pingback: Orange si durerea-n basca… « Ciprian COZOPLEAN – Vorbe de duh… din pasiunea de a scrie!

Leave a Reply

