Premiul (Ipod shufle) e pregătit!

Am plăcerea să vă prezint premiul pentru concurs. Sper că astăzi vom afla câștigătorul! Să citiți rezumatul… E nou, de aceea am pus și factura și bonul fiscal și nu l-am mai personalizat că nu am vrut să îl desigilez. Și e argintiu. Adică unisex🙂

This entry was posted in concursuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Premiul (Ipod shufle) e pregătit!

  1. Tadas says:

    Am apreciat sincer initiativa de a indemna lumea sa isi manifeste un drept castigat cu greu in istorie. Dar acum ce recomanzi pentru turul II? In special in cazul alegatorilor care au mers pe mana unui candidat care nu a intrat in “marea finala”. Are rost sa te mai prezinti la urne in conditiile in care trebuie sa optezi pt o persoana care nu iti reprezinta interesele?! De exemplu eu chiar nu stiu ce sa aleg intre un candidat care promite o Romanie robinhoodiana in care cei avuti trebuie arsi drastic la buzunare, cand vine vorba de taxe si impozite, ca sa aiba si cei nevoiasi sau intre un altul care desi vine cu un proiect ok, nu prezinta niciun fel de garantie pentru respectarea acestuia, atat timp cat 5 ani s-a remarcat prin numeroasele promisiuni incalcate si schimbarile radicale de opinie intr-un timp foarte scurt?! Nu cumva e mai corect sa stau deoparte si sa dau dreptul de-a alege celor care intr-adevar sunt convinsi ca unul din cei 2 isi merita locul la Cotroceni?! Laurii ii merita acela care convinge cat mai multe persoane de eficienta actiunilor sale, deci mi se pare nefiresc ca eu sa ma duc, sa intru in cabina de vot si sa dau cu banul ca sa vad unde pun stampila (si toate aceste doar ca sa imi indeplinesc o indatorire civica). De ce sa aleg ceva ce nu imi place si sa influentez poate nemeritat o decizie care ne priveste pe toti?!

  2. gaben.ro says:

    Sper din tot sufletul că ești asemeni mie o persoană îngrijorată de viitorul nostru comun. Sper – pentru că acum e plin internetul de ploșnițe care se lipesc de sufletul omului și încearcă să-și răspândească otrava. Cred că m-am făcut bine înțeles până acum.
    Ca și multora asemeni mie, mi se pare important soarele care încălzește valea unde locuiesc eu. E un mod metaforic de a expune lucrurile, dar nu sunt capabil să am o idee de ansamblu a unei acțiuni viitoare benefice pentru întreaga țară. Ce pot spune fără tăgadă e că lucrurile în țara asta merg foarte prost. Și afirm acest lucru pentru că eu chiar simt, prin natura muncii mele, direcția spre care ne îndreptăm. Îți garantez că urmează o perioadă și mai grea, pentru că firmele nu au fost susținute în nici un fel și acum se duc pe apa sâmbetei afaceri care păreau de neclintit. Asta înseamnă mii de noi șomeri și taxe mai puține la buget. Și precum vezi noi luăm bani din bănci ca să plătim pensii și ajutoare sociale. Suntem la un pas de colaps.
    Pentru mine orice candidat care îmi va asigura o politică fiscală mai relaxată și care îmi va oferi un suport pentru afacerile mele are un vot asigurat. Și deocamdată Antonescu (omul care a promis aceste lucruri) văd că a ales tabăra lui Geoană cu condiția adoptării acestor măsuri. Sper că m-am făcut înțeles. Te rog să te gândești care este soarele care încălzește valea ta și să faci tot posibilul să îl faci să răsară. Mulțumesc. Și promite-mi că te duci la vot!

Leave a Reply

