Vad ca un șoim! Tânăr! Cu restu stau mai prost…

eyeAm fost astăzi la un client care are o clinica de oftalmologie și acuma și-a cumparat ceva scula mega sofisticată și ultrascumpă care determină gradul de oboseală a ochiului. Și cum tot țiganul iși laudă calu, a fost musai să mi se prezinte agregatul în toată splendoarea lui, am aflat ce face, cum face și cât  costă. Costă prea mult după parerea mea. Dar ca să revenim după ce am primit toate datele (care nu îmi erau necesare) a trebuit să încerc utilajul. Și iaca cum am aflat ca am vederea unui tânar de 25 de ani. Nu-i drăguț? Acuma așa cu jumate de gură doamna doctor mi-a comunicat că există unele mici probleme dar daca îmi cumpăr niște ochelari care costa vreo 8 milioane se rezolvă. Normal ca am dat pas și mi-am văzut de treabă.
Doar ca m-a lovit o idee. Se poate măsura varsta altor organe? A p…lămânilor, a p…ancreasului, a prostiilor care vă trec prin cap acuma… dar ar fi foarte drăguț când te duci să iți facă controlul medical să iți dea o listă cu vârsta organelor. Cred că am avea niște surprize …

This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

