Nu mai înjurați politicieni! Că ne costă mult prea mult!

foto-gandul

Mă uit la televizor și prin presă și nu pot sa nu mă întreb cum  politicienii noștrii pot să fie voioși toată ziua. Pentru că mă gândesc că și ei știu că îi înjurăm de fiecare dată când îi vedem, sau auzim de ei, sau pomenește cineva de ei sau, sau, sau…

Acuma ei știu că noi îi înjurăm și pot fi atât de zâmbitori? Mie și aici cred că și vouă ne-ar fi foarte greu să menținem un zâmbet pe față toată ziua. Care e explicația: foarte simplu.Terapie prin shoping. Noi o înjurăm, ea cumpără o poșetă Louis Vuitton. O înjurăm mai tare, ea cumpără o poșetă Hermes. Nu cred că putem ține pasul. Am răguși înainte să termine ea cumpărăturile.

Și nu e doar cazul ei. Avem politicieni proprietari de mașini sport și jeepuri, case și vile, ceasuri de zeci de mii de euro și bijuterii, iahturi și castele, lacuri și munți. Tot ce se poate cumpăra. Cu bani. Cu foarte mulți bani. Bani pe care îi fură de la noi. Și poate că dacă i-am înjura mai puțin, și ei ar cheltui mai puțin, nu? Adică terapia ar fi mai ieftină…

Poza e de aici

This entry was posted in retorice and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

