Petiții on line? Care e finalitatea?

ink_4a8cf4f8308a8 Am primit și primesc în continuare mailuri pe toate adresele pe care le posed cu îndemnuri să semnez o petiție online pentru sprijinirea lui Johannis în funcția de prim ministru. Nu am semnat niciodată o petiție on line pentru că până acum nu mă interesa fenomenul și nu îl consideram  demn de atenție drept urmare, nu îi dădeam (cel puțin în viziunea mea) o viață lungă.

Am intrat pe site-ul respectiv și am văzut că erau deja vreo 1700 de voturi în favoarea acestei petiții. Ok. Ce nu am găsit pe acest site și care de fapt era singurul lucru care m-ar fi interesat, o pagină unde să văd câteva exemple de petiții care au schimbat ceva. Sau măcar un tabel care să ne prezinte câte petiții au avut cat de cât succes în viața reală. Nimic. Pentru că eu cred că nici o petiție de pe acest site nu va fi vreodată un succes în viața reală. Nici măcar una. Și atunci de ce tot semnăm aceste petiții? Ca să avem impresia că am contribuit cu ceva? Ca să pară că am luat atitudine? Să le zicem prietenilor că ne implicăm?

Dacă acestea sunt motivele pentru care continuați să semnați petițiile astea, mai bine mergeți în baie, priviți-vă în oglindă și spuneți în șoaptă!

Și eu votez DA! Poți să faci asta în fiecare zi, pentru că în fiecare zi apar alte petiții.

Rezultatul este exact același: Că votezi pe site, că votezi în baia ta…

This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Petiții on line? Care e finalitatea?

  1. transmix78 says:

    Eu am votat o singura petitie online, anul trecut. Stiam din start ca nu va avea nici un efect, in afara de sentimentul ca, macar am facut ceva. Cred ca linistirea constiintei alaturi de exprimarea frustrarii sunt principalele motive pentru care unii oamenii continua sa creeze petitii iar altii, mai multi, sa le semneze.

Leave a Reply

