Și la Veneția merge fără factură!

venetia O clientă de-a noastră care recent s-a întors din al doilea concediu, pe  care l-a petrecut la Veneția a vrut neapărat să ne povestească ce impresie a făcut dânsa la Veneția într-un magazin de bijuterii. Și-a ales bijuterii de vreo 6.000 de euro și patronul care s-a deranjat personal să o servească a fost atât de amabil încât pe loc a redus prețul la toate bijuteriile cu 20 %. Foarte mulți bani.

Ca un țăran prost ce sunt, am întrebat și eu: Da’  ați primit factură sau un bon fiscal pe banii ăștia? Doamna s-a îngurguțat la mine și mi-a replicat că nu se dă factură dacă scoți bunurile din țară. Mă repet, sunt un țăran prost, și am fost cuprins de o mâncărime în partea dorsală de nu m-am putut abține să nu-i explic duduii cum stau lucrurile cu tva-ul și cu bunurile scoase din țară.

Dupa aia doamna a remarcat că tva-ul la macaronari e fix 20%. Hmmm… Coincidența dracu…

Ca să schimbăm subiectul, doamna a început să se plângă că anul acesta nu o să reușească să mai plece și a treia oară în concediu ca și până acum. Că e criza asta nenorocită. Și că e foarte greu…

Uitasem să vă comunic. Doamna deține, pe persoană fizică, una bucată farmacie. Care vinde și pe timp de criză. Că bolile nu au intrat în recesiune. Dimpotrivă!

This entry was posted in bârfe and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

