Tirania minorităților.

tigani la manastirea moiseiDiferenţa între dictatură şi democraţie este dată de numărul de persoane care participă la luarea unor decizii, decizii care afectează viaţa tuturor membrilor respectivei comunităţi. Nu trebuie să vă mai spun că într-o democraţie majoritatea este cea care poate lua decizii.

Acum că v-am introdus în teorie să facem şi un pic de practică:

Mie nu îmi plac ţiganii. Şi ca să nu avem discuţii nu vorbim aici de cei care sunt cetăţeni onorabili ai acestei ţări. Cu tot ce poate să însemne cuvântul onorabil.  Deci nu îmi plac ţiganii care încalcă legea. Şi ce îmi displace cel mai mult este faptul că au reuşit să înveţe cu o remarcabilă rapiditate să se folosească de sintagma “minoritate”. Un mic exemplu. O familie de ţigani are 10 copii. Care toţi primesc pensie alimentară până la 18 ani. Apoi şomaj. apoi ajutor social.  Mai primesc subvenţii la încălzire, pachete cu hrană şi haine. Nu merg la şcoală, nu au nici o intenţie de a se integra în societate şi de a oferi ceva înapoi acestei societăţi. Nu muncesc şi dacă o fac nu plătesc nici un fel de taxe, deci din punctul meu de vedere ar trebui obligaţi să lucreze pentru a returna banii pe care i-au primit.  Copii sunt trimişi la cerşit şi pot să vă spun că obţin sume mari de bani din această activitate. Asistenţii sociali nu se pot apropia de ei pentru că sunt ameninţaţi cu bătaia. Fură tot ce le cade în cale de la fier vechi la maşini. Orice încercare de a îi aduce pe linia de plutire se termină inevitabil cu urlete, blesteme, cururi arătate în stradă, bătăi și distrugere de bunuri. Și când se termină totul tot ei sunt cei discriminați.

Pentru că am nişte mici nelămuriri, vă pun câteva întrebări:

Prima întrebare: dacă eu am un copil pe care refuz să îl trimit la şcoală, statul mă trimite la puşcărie. Pe ţiganul care îşi ţine 10 prunci într-o cameră fără căldură, apă şi mâncare, îi bate de le rupe curu, îi învaţă să fure, să bea să fumeze şi să cerşească de la 10 ani, îl obligă să se căsătorească de la 12 ani, statul îl tolerează pentru că e o minoritate care trebuie protejată. DE CE?

A doua întrebare: dacă eu am ceva de construit pe terenul meu e nevoie de o căciulă de autorizaţii. Dacă construiesc ilegal amenda minimă este de 7500 de lei. Dacă o mână de ţigani se aciuiesc la o margine de oraş şi îşi construiesc ilegal case pe teren public sau chiar şi particular nu se sesizează nimeni. Nu se dau amenzi. Sau când un proprietar de teren a încercat să îi alunge au reclamat la Bruxelles şi culmea au şi câştigat. Cică era un act de “epurare etnică”. De ce nu există aceeaşi lege pentru toţi?

A treia întrebare. Din moment ce un ţigan nu produce absolut nimic pentru societatea unde trăieşte ci dimpotrivă mai şi consumă bani şi resurse de ce are drept de vot şi mai ales de ce eu care plătesc bani la stat şi mă distrug muncind 16 ore pe zi am exact un vot ca şi el?

A patra întrebare: de când simplul apelativ țigan, este suficient ca să fii dat în judecată pentru discriminare, când ei au fost și sunt țigani de sute de ani. Gipsy în engleză, franceză, italiană, cigány în maghiară, gitano în spaniolă. De unde ați scos-o asta cu romii pentru că ne-ați făcut nouă ca și țară un deserviciu enorm?

Am cincea întrebare: de ce se alocă locuințe sociale acestor familii care nu produc absolut nimic pentru societate și nu oamenilor care muncesc și plătesc taxe și impozite?

A șasea  întrebare: De ce primesc unii dintre ei pensii, din moment ce nu au muncit nici măcar o oră în toată viața lor?

A șaptea întrebare și nu ultima: de ce suntem tratați diferit la examene la facultăți și copii de țigan au locuri separate și au posibilitatea să intre fără examen la stat? Asta e o încercare de a îi integra mai ușor în societate? Să învețe și ei ca și noi, de ce noi trebuie să urmăm calea mai grea? Pentru că suntem o majoritate pe hârtie?

Și așa ca o încheiere: nu aduce a  tiranie faptul că noi,  majoritatea,muncim pentru ca ei, o minoritate, să poată trăi mai presus de lege?

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Tirania minorităților.

  1. Pingback: Primul Nobel pentru promisiuni! « Gaben.ro

  2. Pingback: Greierele – intermediar și furnica, fabulă de Le Gaben « Gaben.ro

Leave a Reply

