Marketingul se schimba din mers. Ar trebui schimbate și manualele!

job fairSigur că are legătură cu criza! Am fost la o lansare la un showroom auto al unui  client de-al meu. Și bineînțeles că mă așteptam ca la conferința de presă să fie puțin mai multă agitație. Numai că erau 2-3 reporteri plictisiți care se foiau pe acolo. Curios cum sunt din fire am abordat gazda, ca să mă lămuresc ce se întâmplă. Explicația este foarte simplă. Pentru a participa la o conferință de presă și îți facă un mic reportaj de acum trebuie să plătești minim 500 de euro. Nu dai banu nu vine reporteru si nici nu pomeneste nici dracu de tine.

Până acum mergea cu o mapă, un pix, niște sărățele și o sticlă de bere. Adică aproape gratis. Acuma asta cu conferințele de presă era trecută la capitolul cu buget redus din manualele de marketing. Nu mai e. E chiar foarte scumpă.

This entry was posted in infonews and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s