Campionii, campionii, ole, ole, ole!

40e69fb15f_large Da. Baia Mare a castigat cupa României la Rugby!

Poza dupa cum era de asteptat am furat-o de la prietenul nostru asiatic Chinezu care prestează ca MIG-ul chiar și la ora asta pe sportlocal.ro

Ole, ole, ole!

V-am mai spus că am devenit fun al acestui sport.

Și vă mai spun un foarte mic secret. Vedeți tipul cu tricoul albastru care ține cupa? Eu am personalizat tricourile. A fost mica mea contribuție la această mare echipă!
This entry was posted in infonews and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Campionii, campionii, ole, ole, ole!

  1. Pingback: Observați diferențele? « Gaben.ro

Leave a Reply

