Sărbătoarea castanelor! Haideți în Baia Mare! Că eu plec!

baia mare 101Da. Începe nebunia care până luni blochează tot orașul și nu lasă în urmă decât zeci de  tone de gunoi, mirosuri pestinențiale de urină prin toate scările de blog, iarbă călcată în picioare, mii de petrecăreți mahmuri și mai ales vreo 200 de ghinioniști ușurați de portofel sau de telefonul mobil.

Sărbătorile astea populare care cheltuie o căruță de bani și nu aduc nici un fel de beneficiu au ajuns pentru mine un chin major. M-am săturat să mă chinui în fiecare an pentru sărbătoarea asta. Și știți care este partea foarte faină? Că cetățenilor din Baia Mare nu le mai prea place. Le place în schimb sărbătoarea orașului Satu Mare. Sau Negrești. V-ați prins? Sărbătorile Orașului nu se fac pentru locuitorii respectivului oraș. Ci pentru cei care vin să se petreacă. Că ei nu văd ce se adună la sfârșit.

Totuși un plus. Mi-e dor să mânânc castane coapte. Și de artificii. Care iară vin și vă spun sunt nuște bani aruncați major!

Nu știu de unde am poza. o am pe calc de anu trecut. dacă vă recunoașteți opera dați un mail că o scot.

This entry was posted in infonews and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Sărbătoarea castanelor! Haideți în Baia Mare! Că eu plec!

  1. chinezu says:

    pfoai ce nu mi-e dor de jegul asta de sarbatoare…

Leave a Reply

