Păi nu așa am vorbit! Demisia!

frfPăi fratele meu, când a venit Lucescu toată suflarea care are și cea care n-are treabă cu fotbalul a fost de acord că e bine că am scăpat de Pițurcă care nici nu se pricepea și nici nu vorbea cu nimeni! Nu eu zic că nu se pricepea. Ei zic! Așa că l-am adus pe Lucescu. Mai tânăr, jovial și comunicativ! Exact ce aveam nevoie. Și toată lumea era de acord că nu ne mai putem califica. Și că e bine că putem clădi o echipă din timp pentru campionatul următor. Nu vă aduceți aminte?

După meciul cu Franța ați început să urlați ca disperații șă își dea Lucescu demisia. Păi nu așa am vorbit! Nu era vorba că nu mai avem șanse de calificare și că reclădim echipa națională?  Da’ v-ați tâmpit peste noapte?

Lăsați omul să își vadă de treabă! Bună, rea vom vedea. La scadență!

This entry was posted in retorice and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

