Altă păsărică zice de Petrom…

Astăzi am aflat cu surprindere că motelurile Petrom din Baia Mare, 2 la număr s-au vândut. Acuma eu cam știu cât au costat. Părerea mea e că s-au vândut la un preț care depășește cu puțin valoarea terenului pe care se aflau, cine a fost în Baia Mare știe că sunt foarte bine poziționate. Adică 300.000 de euro unul și 250.000 de euro celălalt. Doar bucătăriile au costat la vremea lor 60-70.000 de euro și instalația de aer condiționat era vreo 60.000. Nu mai vorbim de clădire și de afacere în sine. Pentru că eu de câte ori încercam să cazez pe cineva la unul din aceste două moteluri, trebuia să fac rezervare cu 3 săptămâni în avans. Să fie vreo șpagă puternică la mijloc? Că mie așa mi-a șoptit o păsărică… Acuma din nou ca prostul mă întreb: nu mai era și statul român acționar la omv-petrom? Că eu așa îmi aduc aminte. Cu 40 %. Care sunt motivele să vinzi asemenea active? Și la prețuri din acestea?

This entry was posted in bârfe and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

