Aparatul Canon 500d / Rebel t1i

După cum cred că ați observat nu prea am mai scris pentru că mi-am ocupat timpul cu altceva. Am revenit la o veche pasiune. Fotografia. Mi-a sosit din Canada aparatul de fotografiat. Un Canon 500 D. Preț 1200 dolari canadieni. Adică 3100 de lei. cu 800 de lei mai ieftin decât la orice dealer Canon din România.

Nu stiu de ce dar nu mă mai obosesc să găsesc acest răspuns. Aparatul este o surpriză plăcută din multe puncte de vedere. Și este cu mult peste 400 D cu care m-am mai jucat. Nu vă plictisesc cu detalii tehnice poate am să mai scriu un post peste vreo săptămână după ce mă împrietenesc mai bine cu el. Poza este făcută cu un compact…

P1000409

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Aparatul Canon 500d / Rebel t1i

  1. Gez says:

    Ai o adresa de la un shop online? Cat te-a costat transportul?

  2. Gez says:

    Multumesc frumos!

  3. chinezu says:

    offtopic:
    daca esti prin zona te astept cu drag vineri, 12 iunie, de la ora 12.00, la biblioteca judeteana petre dulfu din baia mare, la o dubla lansare de carte, in prezenta autorilor
    indicii anatomice – oana stoica mujea
    blestemul manuscrisului – bogdan hrib
    iar daca iti gasesti un pic de timp sa scrii si la tine pe blog despre eveniment, o sa pui o, vorba aia, caramida intru propovaduirea culturii🙂
    te astept

Leave a Reply

