Imnul turismului. Rahat cu apă rece!

Avem imnul pe care îl merităm. Sau poate nu-l merităm. Dacă aveți chef și dispoziție puteți să vedeți minunăția puțin mai jos. Laolaltă cu alte 3 promo din alte țări. Că astea îmi erau mai proaspete în minte.

Cel românesc (imnu’) l-am luat de la chinezi că e mai ieftin… Am pus și linku ca să facă și el puțin trafic…

Cred că v-ați dat seama că fac glumițe…

Furdui Iancu cu Sava Negrean Brudașcu după o beție zdravănă cred că făceau o melodie mai melodie decât asta. Nici nu vreau să mă gândesc cum om vinde noi hărți la turiști vara asta…

Doamna Udrea. Am și eu o întrebare: nu mai bine dăm noi alea 2-6 milioane de euro la dom’ Videanu

să mai pună niște borduri sau la alt domn, persoană importantă nu spun cine, să mai facă niște parcări sau niște asfaltări? Știu că prețurile sunt mai mari de 10 ori la ei dar măcar ne alegem cu ceva… Că din campania asta vă asigur eu că nu ne alegem cu nimic…

Eu unul am trăit în creierul munților. Și acolo veneau turiști ca să guste din viața sălbatică, necivilizată pe care o vedeau în filme. A trecut sezonu’. Acum turiștii caută confort, infrastructură, istorie și distracție. Și mai ales prețuri mici. Nu ne încadrăm la nici una din cerințe.

 

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Imnul turismului. Rahat cu apă rece!

  1. chinezu says:

    mi-ai blocat serverul baaaaaaaaaaaaaa😀
    foarte misto compilatie ti-ai tras
    o sa iti spun de acum VJ Gaben😀

  2. Pingback: Abia când Elena Udrea începe să-şi exporte gherţoismul avem o problemă « Picătura chinezească

  3. [D][S][N] says:

    Balada lui Dracula !
    Asta imn !🙂

  4. Pingback:   cum to rumania — andreanum.org

Leave a Reply

