CTP merge la budă! Sau cel puțin în copilărie …

Unul din înverșunații presei românești, gigi-contra la absolut orice, priceput la toate alea, antiorice și antioricine, guru în toate cele pământești (mai puțin în ale internetului la care recunoaște că nu se pricepe, dar dă niște sfaturi cam cum ar trebui făcute lucrurile) Cristian Tudor Popescu. Acelasi CTP care la momentul publicării volumului ”Scrisori pentru fiul meu” al lui Liiceanu a sărit de cur în sus că nu e normal ca un intelectual să ne descrie momentele sale din intimitate. Că nu e etic!

Ei uite că deși sunt sigur că nimeni nu credea că CTP se duce la budă, avem confirmarea scrisă ”cu mânuțele alea două” că cel puțin în tinerețe CTP mergea și avea probleme cu urinarea din cauza femeilor. Care femei făceau același lucru, doar că așa intelectual cum este ne descrie această acțiune în cel mai metaforic mod cu putință. Frumos articolul.

Comparația foșnetului hainelor și pocnetul chiloților pe genunchi cu Requiemul lui Mozart e greu de înțeles de muritorul de rând…

Am și eu o întrebare: Dacă fata ar fi avut diaree ieșea mai mult de un editorial?

V-am mințit. Mai am una: în copilărie cănd erați atât de pudic aveați tot chiloți turcești? Că așa ziceați când criticați cartea lui Liiceanu.

Mostra de intelectualitate…

V-am piș  pupat.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

