The Interview With God. Un moment de liniște…

Vă propun să vă uitați un moment la acest clip. Chiar dacă nu sunteți religioși, este un moment de neuitat. Vă promit.

Nu sunt nici eu un om foarte înclinat spre religie, dar când am văzut acest clip  am fost foarte impresionat.

Vodpod videos no longer available.

Sper că v-a plăcut.

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to The Interview With God. Un moment de liniște…

  1. godlike10 says:

    impresionant…
    te astept si eu la mine pe blog

  2. gaben.ro says:

    Vin 100%. Numai să îmi dai adresa.că din semnătură nu merge…

Leave a Reply

