Țara te vrea! Fii bărbat!

armyDacă priviți imaginile demai sus veți observa în stânga un camuflaj perfect. Atât de perfect că a trebuit să prelucrez puțin poza ca să se vadă că de fapt e un om în grămada de bălării. Și dacă cumva nu observați textul zice ”protecția ta cea mai bună” . În poza din dreapta e panoul de onoare al armatei române. Și dotarea. Toată dotarea. Un elicopter și un vapor. și două mitraliere. Trecem peste modul în care sunt realizate afișele că am putea vorbi 2 zile. Dar crede cineva că cu astfel de afișe se pot recruta soldați? Pentru că dacă voi credeți că acestea  sunt chestiile pe care le caută un viitor soldat vă spune eu că vă înșelați. Sunt doar 2 (fix două) chestii care determină oamenii să meargă în armată.

1. Sunt oameni care asta visează de mici. 0,001% din bărbați își doresc să fie soldați de profesie.

2. 99,999 % se înrolează pentru că e o meserie bine plătită și sigură. Și pentru care nu îți trebuie nici un fel de școală.

Puteți să mă credeți pe cuvânt pentru că eu cred că dețin un record național.

Am fugit de armată de la 18 ani până la 35 când s-a dat legea care nu mai făcea armata obligatorie.

1. am fost student la 6 facultăți. Dădeam examen. Primeam hârtia pentru scutire de armată și eram liber un an.

2. Am declarat că sunt baptist și nu am voie să pun mâna pe armă că nu mă lasă religia. Asta a ținut 2 ani după care am fost anunțat că s-a rezolvat și că pot să fac armata la un batalion de munci unde armele sunt exclusiv din lemn.

3. Mi-am rupt de 3 ori buletinul pentru că atunci dura 14 zile să îți faci altul și fără buletin nu te puteau înrola.

4. M-am declarat 3 ani plecat în străinătate.

5. Am dus adeverințe medicale că am tot felul de boli (unele chiar rușinoase).

6. Am cerut scutirea pe motivul că sunt susținător de familie. Asta a mers doar un an.

7. La piece de ressistance. am obținut o amânare de 1 an de la satisfacerea stagiului militar pentru că aveam un credit de rambursat la bancă.

Cred că mai am da acum pe moment nu mi le amintesc pe toate. Și da, în caz că vă întrebați: am fost luat cu jandarmii de 3 ori de acasă și dus (degeaba) până la comisariat.

Să trăiți!

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

