Circ avem din belșug! Vedeți că ați uitat de pâine!

Becali, Moldova, Italia, Popoviciu, Elena Băsescu! I dont give a Damn!

Sau mă doare în fund! Sau varianta vulgară, pe legea babelor de la noi din sat: MĂ DOARE’N CUR!

De românii de rând din țara asta îi mai pasă cuiva?

Mii de firme dau faliment trimițând în stradă zeci de mii de șomeri, băncile jupoaie 10 piei de pe bieții amărâți care au credite, cresc prețurile la carburanți și alimente în plină criză mondială, se măresc taxele, apar noi impozite mai împovărătoare și lipsite de orice fel de regulă, nu mai există bani lichizi pe piață și vouă vă pasă de ce zice Becali din pușcărie, de Vadim Tudor și de revoluția de rahat din Moldova.

Ei, mie nu îmi pasă de ei. Becali o să se descurce el cumva, Vadim oricum e dus, de moldoveni nu mă interesează absolut deloc. Mie îmi pasă că afacerea mea se duce pe râpă, că nu pot să îmi încasez facturile, că nu pot să îmi plătesc furnizorii la timp și că statul îmi ia și ultimul ban din cont fără să-i pese că falimentul meu înseamnă 12 oameni care rămân fără loc de muncă. Și o căruță de bani pe care îi plătesc anual pentru privilegiul de a mă numi om de afaceri în România.

Îmi pasă că banca care ar trebui să fie un partener s-a transformat într-un bișnițar jegos care mă fură în fiecare zi pentru că poate. Pentru că Statul nu intervine! Pentru că statul nu face nimic ca să te protejeze!

Îmi pasă că angajații mei au rate la bancă și ratele cresc vertiginos. De ce? Pentru că Statul nu intervine! Pentru că nu-i pasă, pentru că nu are o strategie. Pentru că statul știe doar să ia. Nu să dea!

Îmi pasă  că văd oameni care își pierd toată agoniseala pentru că nu pot să își plătească ratele la bancă. Bancă care le vinde apartamentele cu 10.000 de euro la niște băieți deștepți. De ce? Pentru că Statul nu îi protejează.

Îmi pasă că prețurile la alimente și carburanți cresc vertiginos. De ce? Pentru că statul nu intervine. Pentru că Statul care ar trebui să iți asigure o viață liniștită nu are decât  o singură grijă. Să îți plătești dările la timp. Că dacă nu, e de rău!

Statul român nu știe să construiască. Statul român știe să ia. Nu contează cum.

Deștepților. Dacă îi omorâți pe toți cei care produc bani în țara asta cum o să ieșiți din rahat?

Că vă asigur, șpăgarii voștrii politici nu vor putea susține economia acestei țări. Din ce vă veți mai plăti salariile exorbitante și luxul care a devenit mod de viață?

Becali, Vadim și moldovenii nu o să vă ajute, tâmpiților!

This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

