Glade! Ce-i măi frate cu campaniile astea?

Nu am folosit nici măcar o singură dată produsele Glade și după ultima lor ispravă sunt mai mult ca sigur că nu am să le folosesc niciodată. După clipul ”bestial” cu: s-a terminat, mami s-a terminat unde un copil desenează în baie și îi trimite desenul mamei lui pe sub ușă (ce pana mea că pe mine nu mă lăsau în baia cu carioci și caiete) și copilul era chinez cu mamă europeană  (poate adoptat???)  acum sparg standardele cu -Mami tre să fac treaba mare… da în baia lui Paul.

clipul e aici dar e în engleză că varianta în română nu am gasit-o.

http://www.youtube.com/watch?v=19DsSxbtg9g

Și dacă tot vorbim de inventivitatea acestei companii hai să vă mai arăt una să vă dau pe spate.

Intrați pe www.glade.ro să vedeți și să vă minunați. Campanie originală. Ca să te înscrii pe concurs trebuie să faci un

TEST DE INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ. WTF!!!! Eu am făcut testul , am apăsat primul buton la fiecare întrebare (nu am citit absolut nimic) și am avut 45 de puncte din prima. Foarte tare! Cred că-i bine… Mă mai antrenez și dacă vreți facem aici un top…. Bun! Ai făcut testul si acum trebuie să îți treci adresa de mail ca să participi la concurs. Surpriză! Mai trebuie să introduci 3 adrese de mail de la 3 prietene (sau prieteni, dar eu unu nu prea știu bărbați să cumpere produsele astea…) și numai după ce prietenele tale pe care le-ai menționat mai sus se înscriu și ele (fac testul de inteligență emoțională!!!!) ești validat în concurs. Adică trebuie să mai convingi 3 proaste să intre și ele în concurs și ele să mai aducă fiecare 3 proaste… Multilevel Marketing frate!!!!

Dar surpriza cea mai mare o las la șfârșit! Premiul cel mare e de 34,74 de lei. Cu tva inclus!!!

 – 3 premii pe zi!

Totalul premiilor e de 3126.6 lei de asemenea cu tva inclus! Ar fi indicat să vă grăbiți!!!

Ce-i măi fraților cu voi? Păi nea Marcel care face termopane dă premii mai mari decât multinaționala voastră de rahat.

Fac treba mare pe produsele voastre și nu am nevoie de baia lui Paul pentru asta! O fac în public!

This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

