Dau un Dodge cadou. Nu eu. Ei îl dau!

O reclama la o mașină. Ideea originală de altfel era să ghicești unde este mașina. Apoi urmează o tragere la sorți și poți deveni proprietarul mașinii. Am trei întrebări.

1. Faci o campanie de vreo 30.000 de euro (mașina și costurile de promovare) și o pui pe o stradă din București.  Păi dacă eu sunt din Baia Mare de unde să știu unde e mașina asta?

2. Dacă dai o mașină care are valoarea de 14.000 de euro și declari că e rulată care e schepsisul aici? Adică ce faci ? Promovezi Dodge?  Cu o mașină rulată?

3. Cum e posibil să pui niște personaje ca și Nikita și Striperul Pitic să îți promoveze o campanie sau un produs?

Înțeleg că prestează pentru 300 de euro și ieși mai ieftin așa dar dacă e o campanie cinstită cum poți avea incredere că trompeta de Nikita nu va spune tuturor unde e mașina?

Nu era mai bine ca la așa o mașină să îi facă promovare un tip masiv? Cam ca și Piedone. Sau ar fi probleme că e luat? Adică e primar. Păi nu avem noi în țara asta niște tipi mai corpolenți, serioși și integrii?

daca cumva dispare clipul după ce se termină campania aveți aici un print screen

dodge

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s